IT Podrška

TRI M - IT Podrška

Tehnička i logistička podrška radu informacijskog sustava 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Vršimo kontinuirani nadzor rada svih dijelova informacijskog sustava, koji podrazumijeva mrežne poslužitelje, računala, komunikacijsku infrastrukturu i perifernu opremu. Zahvaljujući bogatom iskustvu i brojnim uspješno izvedenim projektima, u mogućnosti smo ispuniti sve zahtjeve klijenata realizirajući projekt prema sljedećem planu:

  • analiza

  • planiranje, projektiranje i razvoj

  • implementacija

  • održavanje i podrška

Radi što veće produktivnosti u radu ažurno pratimo razvoj novih tehnologija te implementiramo nove sustave. Angažirano vršimo edukaciju osoblja radi kvalitetnijeg pružanja edukacijskih usluga klijentu. Proaktivnom podrškom pratimo i održavamo sustav koji nam je povjeren te u većini slučajeva mogućnost pojavljivanja problema uočimo čak i prije nego nastane.  Na taj način Vam štedimo novac a i vrijeme. Reaktivnom podrškom obavljamo usluge tvrtkama ili manjim poduzećima koje nemaju čestu potrebu za nadgledanjem sustava. U tom slučaju rješavanje problema rješavamo po prijavi.

Remote pristupom Vam također nudimo brzu i efikasnu uslugu gdje vrijeme dolaska na teren zamjenjujemo vremenom rješavanja na licu mjesta putem Interneta.